کد خبر: ۹۶۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۶۵
جرارد پیکه از نیمار برای حضور در مسابقات King League دعوت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پس از هفت سال از شوخی به یاد ماندنی پیکه با جمله «او می‌ماند»، یک بار دیگر خاطره آن روزها برای هواداران فوتبال زنده شد. مدافع سابق بارسلونا در ابتدا ظاهراً می‌خواست شایعات پیوستن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن را تکذیب کند اما نیمار در نهایت با انتقالی باورنکردنی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به تیم فرانسوی پیوست و رکورد نقل و انتقالات را شکست.

به گزارش ایران ورزشی: پیکه احتمالاً اندازه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب نیمار هزینه نکرده باشد اما با اعلام برگزاری «جام جهانی کینگز لیگ» او را به پروژه جدید خود اضافه کرده است. این رویداد با حضور ۳۲ تیم در مکزیک و بین ۲۵ مه تا ۹ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

عکس‌| ملاقات نیمار و پیکه پس از ماجرای جنجالی

طبق گزارش Cadena SER، ده تیم از لیگ کینگز آمریکا، ده تیم از اسپانیا و دوازده تیم میهمان در این مسابقات شرکت می‌کنند. نقش دقیق نیمار هنوز مشخص نیست اما با توجه به حضور استریمرهای مشهور (آلن و گائولس) به عنوان مدیران دو تیم برزیلی، او قطعاً از هموطنان خود و کل رویداد حمایت خواهد کرد. نیمار در حال حاضر تحت درمان مصدومیت رباط صلیبی است که در ماه سپتامبر دچار آن شده است. هنوز مشخص نیست که او چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: